2 PILIHAN HOTEL TERBAIK DAN POPULAR DI NAGOYA, BATAM

 2 PILIHAN HOTEL TERBAIK & POPULAR 

DI NAGOYA, BATAM

EKSKLUSIF, SELESA DENGAN HARGA YANG BERPATUTAN




Batam adalah sebuah pulau kecil di Kepulauan Riau Indonesia di Laut China Selatan. Perjalanan bot singkat dan murah dari Singapura atau Malaysia untuk ke Batam sering menjadi pilihan. Batam adalah zon perdagangan bebas dengan pelbagai pelabuhan yang sibuk. Ia juga terkenal dengan pantai, hiburan malam dan pusat membeli-belah yang menawarkan beli-belah bebas cukai. Nagoya yang sibuk adalah bandar utama Batam. AlongMurni (AM) ingin kongsikan 2 pilihan hotel terbaik dan popular di Nagoya, Batam. Jadi AM sarankan jika ke Batam boleh menginap di sini.

 

FAVE HOTEL NAGOYA BATAM


Favehotel Nagoya Batam terletak dengan strategik di daerah perniagaan utama Nagoya dengan Lapangan Terbang Antarabangsa Hang Nadim, Terminal Feri Pusat Batam dan Harbour Bay, semuanya dalam jarak 30 minit pemanduan. Lokasi yang ideal ini adalah tempat percutian yang sempurna untuk pelancong riadah dan perniagaan.

 

Lokasi yang strategik adalah tempat yang sesuai untuk pengunjung yang ingin membeli-belah di pusat membeli-belah terbesar di Batam, seperti Grand Batam Mall Nagoya Hill Shopping Mall, BCS Mall dan Lucky Plaza.

 


Favehotel Nagoya Batam menawarkan keselesaan sepenuhnya dengan bilik yang luas dan berhawa dingin sepenuhnya, balkoni dengan pemandangan bandar yang indah, WiFi berkelajuan tinggi percuma, Google nest dalam bilik Suite, pembesar suara google di semua bilik, kemudahan bilik, kemudahan membuat teh/kopi, dalam- peti keselamatan bilik, TV 43” yang dipasang di dinding dengan 40 saluran, linen bersih bersih, penutup tilam, pancuran mandian kuasa panas, soket elektrik yang terletak di lokasi yang sesuai, almari pakaian terbuka dengan penyangkut dan rak bagasi.




Kemudahan moden hotel perkhidmatan terpilih ini menggabungkan reka bentuk yang bergaya dengan fungsi untuk menawarkan nilai dan keselesaan hebat kepada tetamu yang sesuai untuk pelancong perniagaan dan percutian.

 

Favehotel Nagoya Batam ini diuruskan oleh Archipelago International. Baru-baru Favehotel dilancarkan secara rasmi pada 13 Julai 2022. Antara yang turut hadir adalah President & CEO Archipelago International, John M. Flood, General Manager, Yanuwar Dedy Setyawan, Vice President Business Development Archipelago International, Norbert Vas, perwakilan Dinas Pariwisata & Kebudayaan Kota Batam; Kusrini dan Batam Tourism Board, Edi Sutrisno.


 

"Nusantara dan jenama hotel kami komited untuk memberikan perkhidmatan yang tiada tandingan sambil mematuhi peraturan kesihatan. Sebelumnya kami gembira kerana jenama ASTON telah diiktiraf dan diundi oleh tetamu kami sebagai hotel yang dipercayai mereka. Jenama ASTON hidup dengan teras meletakkan "kepercayaan" dalam semua perkara yang kami percayai, sentiasa mencipta semula diri kami sambil menyesuaikan diri dengan keutamaan tetamu baharu dan kemajuan teknologi, sekali gus menjadikan ASTON pilihan hotel yang paling dipercayai. Pencapaian ini menunjukkan bahawa strategi tertumpu tetamu kami akan menjadi aspek kritikal kejayaan jangka panjang syarikat kami. Kami juga berharap Favehotel mampu memberi impak dan keselesaan kepada pengunjung yang menginap,” kata John Flood, Presiden & Ketua Pegawai Eksekutif Archipelago.

 

 

LOKASI : Thamrin City, Jalan Imam Bonjol-Nagoya Tower A Komplek,

Kec. Lubuk Baja, Kota Batam, Kepulauan Riau 29444, Indonesia

 

HUBUNGI : +62778 210 2222

EMAIL : batamnagoyainfo@favehotels.com

 

LAMAN WEB : https://www.favehotels.com/en/hotel/view/151/favehotel-nagoya-batam

FACEBOOK : https://www.facebook.com/favehotelNagoyaBatam

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/favehotelnagoyabatam/

 

 

ASTON INN GIDEON BATAM

ASTON Inn Gideon Batam terletak di kawasan Penuin di Batam yang terkenal dengan tempat membeli-belah, pilihan hiburan, dan berada dalam jarak berjalan kaki dari Pusat Beli-belah BCS dan Arked Beli-belah Grand Batam yang serba baharu. ASTON Inn Gideon Batam terletak hanya 25 minit dari Lapangan Terbang Antarabangsa Hang Nadim dan hanya 12 minit dari Terminal Feri Harbour Bay.

 


Antara fasiliti lengkap yang terdapat di Aston Inn adalah:

·         Restaurant

·         Coffee Shop

·         Room Service

·         Swimming Pool

·         Kids Pool

·         Carpark

·         Wifi Area

·         Ballroom

·         Meeting Room

·         Gym/Fitness Center

·         Outdoor Activity

·         Non Smoking Room

·         Connecting Rooms

·         Family Room

·         Safety Deposit Box

·         WheelChair Access

 

Detail lanjut boleh jengah di

LAMAN WEB :  https://www.astonhotelsinternational.com/

 

 

Post a Comment

0 Comments