MAJLIS PEMBUKAAN LOUD SPEAKER CAWANGAN KE 13 DAPAT SAMBUTAN

 

MAJLIS PEMBUKAAN LOUD SPEAKER CAWANGAN KE 13

Baru-baru ini AlongMurni (AM) berkesempatan untuk hadir ke Rumah Terbuka LOUD SPEAKER dan majlis pembukaan cawangan LOUD SPEAKER yang ke 13 dibuka di Datum Jelatek Shopping Centre. Pembukaan LOUD SPEAKER ini berjaya menarik perhatian ‘kaki karaoke’ sekitar ibu negara sebagai lokasi berkaraoke yang eksklusif dan sihat. Ini kerana, selain penerapan beberapa elemen terkini yang terdapat pada dekorasi dalaman cawangan ke-13 ini, ia juga menyediakan persekitaran karaoke tanpa alkohol sekaligus sesuai untuk dikunjungi oleh pelbagai bangsa. Malah, lokasi cawangan baru ini ternyata lebih strategik kerana terletak di tengah ibu kota dan mudah diakses oleh transit aliran ringan (LRT) iaitu berlokasi di stesen Jelatek.

PENGERUSI LOUD SPEAKER, ENCIK DAMIEN SOH berkata, Objektif penubuhan cawangan baru ini ialah sebagai memenuhi permintaan ramai peminat pusat karaoke berkenaan. “Walaupun LOUD SPEAKER sudah pun menjadi jenama terkenal dikalangan masyarakat berbangsa Cina, namun matlamat kami seterusnya ialah untuk menarik dan melayani permintaan khalayak yang pelbagai dengan menyediakan persekitaran karaoke bebas alkohol.
MAJLIS PEMBUKAAN LOUD SPEAKER CAWANGAN KE 13

Objektif ini sejajar dengan pernyataan visi kami di LOUD SPEAKER untuk menyediakan keseronokan untuk semua, tanpa mengira latar belakang atau etnik,” katanya. Cawangan ke-13 ini, menyediakan kemudahan serba baharu dengan kesan pencahayaan dan muzik yang dipertingkatkan, serta skrin definisi tinggi yang besar tersedia di semua bilik LOUD SPEAKER.

Kelebihan ini bertujuan untuk mewujudkan suasana bertenaga tinggi sematamata untuk memberikan kepuasan terbaik kepada setiap pengunjung yang datang ke LOUD SPEAKER cawangan ini. Tidak ketinggalan dengan kewujudan Studio Mini yang menjadikannya sesuai untuk kunjungan kumpulan kecil, umpama studio rakaman sebenar yang menawarkan pengalaman menyanyi bak artis rakaman terkemuka. Cawangan pertama Loud Speaker mula di buka pada 8 Ogos 2009 iaitu di Taman Sutera Utama, Johor Bahru.

Sehubungan itu, menurut Encik Damien Soh, pihaknya mensasar untuk mencapai 30 lokasi menjelang akhir 2024 dengan skim francais yang terancang. Tambahnya, cawangan baru di Datum Jelatek merupakan salah satu cawangan terbesar dengan keluasan melebihi 14,000 kaki persegi. “Di sini kami memiliki 47 bilik karaoke yang jauh lebih besar daripada kebanyakkan bilik karaoke dan tidak ketinggalan 6 Mini Studio yang menjadi keunikan di sini. “Kami juga mempunyai sebuah bilik VVIP terbesar kami yang berkeluasan lebih 1000 kaki persegi dengan dilengkapi tandas peribadinya sendiri. “Reka bentuk bilik VVIP ini, mempunyai pentas dan tempat duduk dalam bentuk konsep lounge, yang menjadikannya sesuai untuk diubah bagi disesuaikan dengan apa-apa jenis majlis dan acara. 

LOUD SPEAKER DATUM JELATEK

Bagi memperkenalkan cawangan terbaru berkenaan, LOUD SPEAKER telah menganjurkan Rumah Terbuka LOUD SPEAKER yang telah dihadiri ramai selebriti popular seperti Dolla, Bella Astillah dan Rief Daniel. Tidak ketinggalan beberapa bintang media sosial dan rakan media tempoatan untuk berhibur bersama-sama sempena pembukaan cawangan baru berkenaan.

MAJLIS PEMBUKAAN LOUD SPEAKER CAWANGAN KE 13

Pada majlis berkenaan, LOUD SPEAKER turut berbesar hati dengan menghulurkan sumbangan bernilai RM10,000 kepada Persatuan Kebangsaan Autisme Malaysia (NASOM) hasil kutipan daripada kempen #JomSingOutLoud. Kempen yang berjalan menerusi platform TikTok itu telah dilancarkan sejak 8 May lalu dan akan berakhir pada 31 May ini. 

MAJLIS PEMBUKAAN LOUD SPEAKER CAWANGAN KE 13

MAJLIS PEMBUKAAN LOUD SPEAKER CAWANGAN KE 13

Untuk mengambil bahagian di dalam kempen berkenaan, pengunjung perlu melayari laman TikTok Loud Speaker iaitu https://www.tiktok.com/@loudspeakerktv kemudian gunakan hashtag #JomSingOutLoud di TikTok dan ikuti langkah seterusnya.

Sempena pembukaan cawangan baru, Loud Speaker turut menyediakan harga promosi sehingga 31 Mei ini, pada setiap Isnin hingga Khamis. Pelanggan yang hadir sebelum jam 5 petang, dapat menikmati harga tawaran RM13 seorang, manakala RM18 selepas jam 5 petang. 

Satu keistimewaan yang lebih lagi adalah para pelanggan dapat menikmati promosi pembelian Pas Keahlian selama 12 Bulan dengan hanya RM12 (ORP: RM38) sahaja apabila mereka melakukan mana-mana pembelian sesi karaoke. Bukan itu sahaja, semua ahli JOM K Kakee berpeluang menikmati faedah eksklusif tambahan, termasuklah promosi Hari Keahlian (Membership Day) yang akan ditawarkan pada setiap hari Isnin.

Selain itu juga, mereka boleh bernyanyi selama 3 jam dengan hanya RM10 seorang sepanjang tarikh promosi ini berlansung. Cukup berbaloi! Tambahan lagi, kesemua pengunjung dapat menikmati free-flow minuman dan ais krim bagi setiap sesi 3 jam karaoke yang dibeli oleh mereka, agar dapat merasai pengalaman seronok secara maksima di Loud Speaker.

Keistimewaan yang ditawarkan ini adalah untuk memberi ruang kepada para pengunjung untuk merasai kualiti karaoke yang terbaik dengan harga yang berpatutan. Untuk keterangan lanjut, boleh layari https://loudspeakerktv.my/ atau hubungi pihak LOUD SPEAKER cawangan Datum Jelatek Shopping Centre di talian 03-3855 6088

Jenis-Jenis Bilik di LOUD SPEAKER Datum Jelatek (47 jenis bilik dengan pelbagai size)

💥Small (4-6 orang)

💥Medium (7 – 9 orang)

💥Large (10 – 12 orang)

💥VIP (14 – 17 orang)

💥VVIP (Boleh memuatkan sehingga 40 orang)

💥6 bilik Mini Studio (1-2 orang)

Alamat

LOUD SPEAKER

L2-01, Datum Jelatek Mall, Jln Jelatek, Jelatek,

54200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

 

Waktu Operasi:

12 tengahari – 3 pagi (semua cawangan)

11 pagi – 2 pagi (Tropicana Mall dan MyTown)

11 pagi – 3 pagi (Johor)

 

 

Post a Comment

0 Comments