MEDISANA PAKAR PENJAGAAN KESIHATAN TERKEMUKA MENANGI ANUGERAH ‘GOLD PRIZE’

 


MEDISANA PAKAR PENJAGAAN KESIHATAN TERKEMUKA

MENANGI ANUGERAH ‘GOLD PRIZE’

 

Pasti pembaca blog AlongMurni (AM) masih ingat perkongsian AM perihal penggunaan Pulse Oximeter yang merupakan produk keluaran MEDISANA. Rujuk Link https://alongmurni.blogspot.com/2021/07/Pulse-Oximeter-Keluaran-Medisana-Alat-Pengukur-Oksigen-Dalam-Darah.html.

 

PERKHIDMATAN MEDISANA

MEDISANA adalah salah satu pakar terkemuka dalam pasaran penjagaan kesihatan di rumah. Selama lebih 40 tahun, syarikat Jerman itu telah komited terhadap kesihatan orang ramai dengan moto "Kesihatan anda di tangan yang baik". MEDISANA mempromosikan pengurusan kesihatan peribadi, memperkasakan semua orang tentang kecantikan fizikal dan menikmati persekitaran hidup yang sihat. medisana membangun, memasarkan dan menjual produk dalam kategori kesihatan mudah alih, kawalan kesihatan, kesejahteraan, sukan, penjagaan badan, terapi dan rumah yang sihat untuk pengguna yang mementingkan kesihatan di seluruh dunia.




Setelah selama 40 tahun komitmennya dalam pasaran penjagaan kesihatan di rumah, MEDISANA yang merupakan pakar terkemuka dalam pasaran penjagaan kesihatan rumah telah memenangi Anugerah Jenama Jerman 2022. Hadiah berprestij itu mengiktiraf MEDISANA yang menonjol daripada persaingan melalui pengurusan jenama yang dicontohi, kempen tepat dan projek pemasaran yang luar biasa. Buat kali kelima berturut-turut, MEDISANA mengagumkan juri pakar bebas yang terdiri daripada panel pakar kelas atas dengan kekuatan inovatif dan penjenamaan yang cemerlang. Syabas!! Buat Pengurusan MEDISANA yang sentiasa memberikan hasil yang terbaik dalam penjagaan kesihatan kendiri. 




PERIHAL MEDISANA

MEDISANA ialah perintis dalam trend pengurusan kesihatan mudah alih dan menyediakan produk berorientasikan masa depan untuk kehidupan seharian moden dalam dunia yang semakin rangkaian. Produk pengurusan kesihatan jenama itu telah menerima PENSIJILAN CE MDD 93/42/EEC untuk peranti perubatan EU, memastikan kualiti produk dan ketepatan ukuran, serta telah menganugerahkan Anugerah Jenama Jerman empat tahun berturut-turut pada 2018, 2019, 2020, 2021 dan 2022. Lagi negara dan wilayah akan menyertai rangkaian medisana pada masa hadapan, memberikan kehidupan sihat baharu kepada dunia.

 

MEDISANA telah dianugerahkan ‘GOLD PRIZE’ yang diidamkan dalam kategori “Kecemerlangan dalam Strategi Jenama dan Penciptaan: Strategi Jenama – B2C”. “Kualiti kehadiran digital syarikat menjadi semakin penting. Cara terbaik untuk menjangkau golongan muda khususnya adalah melalui tapak web syarikat anda dan saluran media sosial yang berkaitan.

 

Selama bertahun-tahun, MEDISANA telah meletakkan dirinya sebagai pakar dalam produk penjagaan kesihatan pengguna. Dalam perkembangan digital syarikat, ia juga telah memperkemaskinikan laman web dan majalah dalam taliannya. Hasilnya ialah reka bentuk kontemporari, mesra pengguna yang sangat mengalu-alukan dan menarik terima kasih kepada mood asasnya yang terang, aksen warna yang kuat dan imejan optimistik. Identiti jenama yang koheren yang berhubung dengan trend terkini dari segi bentuk dan kandungan,” begitulah cara juri menjelaskan keputusannya.

 

Sebagai pakar dalam produk penjagaan kesihatan, medisana kerap mewujudkan trend baharu untuk pasaran kesihatan dan penjagaan kesihatan. Terima kasih kepada kepakaran kesihatan holistiknya, syarikat yang berpangkalan di Neuss melihat dirinya sebagai jenama yang inovatif dan menghadapi masa depan dengan mata untuk trend pasaran semasa dan produk baharu, membantu bilangan orang yang semakin meningkat untuk mengambil kesihatan dan kesejahteraan mereka tangan mereka sendiri.





Anugerah Jenama Jerman digunakan oleh Majlis Reka Bentuk Jerman dan Institut Jenama Jerman untuk memberi penghormatan kepada jenama yang berjaya untuk pengurusan jenama mereka yang cemerlang. Matlamatnya adalah untuk mengukuhkan kepentingan penjenamaan sebagai faktor kejayaan korporat yang menentukan dalam persekitaran persaingan nasional dan antarabangsa. Anugerah ini mengiktiraf jenama secara holistik, berasas dan neutral, dan dengan itu menyerlahkan penjenamaan yang berjaya dengan cara yang unik.

 

Ia dibahagikan kepada dua kategori menyeluruh: kategori "Jenama Cemerlang" mengiktiraf jenama produk dan jenama korporat terbaik dalam setiap industri, manakala kategori "Kecemerlangan dalam Strategi dan Penciptaan Jenama" memilih jenama terbaik dalam setiap disiplin individu.

 

Dapatkan maklumat lanjut tentang Anugerah Jenama Jerman di www.german-brand-award.com. Di Malaysia, produk medisana boleh didapati di farmasi terkemuka dan bebas di seluruh negara. Untuk maklumat lanjut tentang medisana dan rangkaian produknya, sila layari:



Post a Comment

10 Comments

  1. 40 tahun, inshaAllah company yang cukup stabil. Maksudnya produk dia ada demand. Bagus Medisana ni (y)

    ReplyDelete
  2. wahhh bukan calang-calang produk boleh dapat anugerah gold prize tu. Memang produk dia betul-betul berkualiti dan jadi pilihan pengguna. Tahniah Medisana!

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada MEDISANA kerana dianugerahkan ‘GOLD PRIZE’. Sememangnya layak kerana sentiasa menghasilkan produk yang berkualiti terbaik kepada pengguna.

    ReplyDelete
  4. Dah 40 years dah kan. Memang jenama yang matang dan berkualiti serta boleh dipercayai dah nie

    ReplyDelete
  5. tahniah medisana atas gold prize. hope teruskan mengeluarkan prodik terbaik untuk masyarakat

    ReplyDelete
  6. Wah! Dah 40 years in the industry dan menang award 4 tahun berturut2.. must be really good kan products dari brand ni..

    ReplyDelete
  7. Ohh wowo.... congratulations congratulations on the award winning. Sure more people gonna be benefited then. Thanks for sharing this good news . Cheers Siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  8. Tahniah Medisana. Semoga dengan penganugerahan ini lebih banyak produk-produk membantu kesihatan manusia sejagat diteruskan pengeluaran. Zaman semakin canggih, penyakit aneh-aneh muncul. More adventure untuk Medisana explore. Agar terus berdaya saing seiring dengan usianya.

    ReplyDelete
  9. Congrats! I like their innovative health products and tried some of them personally.

    ReplyDelete
  10. mantap lah medisana. harap banyak lagi produk-produk macam ni dikeluarkan!

    ReplyDelete